Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna
»
Regulamin
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Pomoc i informacje
----------------
Regulamin
Pomoc
Informacje o klanie
Sprawy wewnętrzne forum
Klan- sprawy wewnętrzne
----------------
Grupa A
Grupa B
Dziennik klanu
Mecze ligowe
Gry- dyskusje i inne
----------------
Call of Duty 1
Call of Duty 2
Call of Duty 4
Call of Duty 5
Counter Strike: Source
Inne
Operation Flashpoint: Dragon Rising
Modern Warfare 2
I nie tylko gry
----------------
Filmy
Muzyka
Sprzęt i komputery
Inne
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
|NAP| Kubicor
Wysłany: Śro 15:06, 22 Paź 2008
Temat postu: Regulamin- grupy
1.
ZACIĄG NOWYCH CZŁONKÓW
Każdy członek klanu, może zaproponować kapitanom zaciąg nowego gracza. A oto warunki:
- Rekrutowany musi zarejestrować się na forum.
- Administrator zobowiązany jest założyć odpowiedni temat w dziale "Sprawy ogólne klanu".
- W dyskusji może udział brać każdy. Kapitanowie oddają swoje głosy. Jeśli większość głosów będzie na 'tak", rekrutowany zostaje zaciągnięty i ma prawo dołączyć do tej grupy, w której kapitanowie byli na 'tak'. Jeśli większość głosów kapitanów będzie na 'nie', zaciągu nie ma. Jeśli ilość 'tak' i 'nie' będzie równa, administrator zobowiązany jest założyć ankietę, w której głosować może każdy na forum, kto jest członkiem klanu.
- Rekrutowany musi znać polski lub angielski, a najlepiej oba naraz.
- Ostatni najważniejszy warunek: rekrutowany musi CHCIEĆ być zaciągnięty.
Zarekrutowany, zobowiązany jest zmienić sobie nazwę na
|NAP| (nick gracza)
.
2.
ZAKŁADANIE NOWYCH GRUP
Dowolny kapitan może złożyć propozycję w dziale "Sprawy ogólne klanu" na to, by jeden z klanowiczów został kapitanem nowej grupy. Warunki:
- Brak ankiet w założonym temacie.
- Dany klanowicz, musi chcieć zostać kapitanem nowej grupy.
- Większość głosów kapitańskich musi być na 'tak' ( wliczając, aktualnego dowódcę danego klanowicza)
W temacie brać udział może każdy, kto jest na forum. Jeśli klanowiczowi uda się założyć nową grupę, zostanie mu na forum przydzielona ranga 'komendant', zostanie on moderatorem działu nowej grupy i zostanie on wliczony do kapitanów.
3.
ZMIANA GRUPY
Klanowicz może domagać się od swojego kapitana zmiany grupy. Taki klanowicz musi wtedy założyć w dziale swojej grupy odpowiedni temat, w którym nie wolno ustawiać żadnych ankiet, a w którym musi być podana grupa do której gracz chce dołączyć.. Odbędzie się w nim dyskusja kapitanów. Jeśli większość będzie na 'tak' ( w tym kapitan grupy, do której chce się dołączyć klanowicz), klanowicz dołącza do danej grupy.
4.
DYMISJA KAPITANA
Każdy kapitan może zrzec się swojej rangi. Musi wtedy wysłać wiadomość prywatną do administratora. Administrator zobowiązany jest wtedy założyć w dziale "Sprawy ogólne klanu" ankietę propozycji nowego kapitana, w której głosować będą mogli wszyscy klanowicze.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin