Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wywiad polskiego serwisu Gry On-Line z Clivem Lindop.

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna » Operation Flashpoint: Dragon Rising Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Wywiad polskiego serwisu Gry On-Line z Clivem Lindop.
Autor Wiadomość
|NAP| Kubicor
Komandor



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustroń

Post Wywiad polskiego serwisu Gry On-Line z Clivem Lindop.
- Clive: Cześć, tu Clint Lindop, na forach znany jako Urban66. Do wszystkich ludzi z polskiej społeczności Operation Flashpoint... cześć. Marines walczą tu z Chińską Armią Ludowo-Wyzwoleńczą. Na rosyjskiej wyspie. Czyli sytuacja jest dość skomplikowana. ALW od lat podlega modernizacji. Jej częścią są procesy antykorupcyjne. W ich własnej armii. W latach 60' i 70' Ci goście byli nietykalni. Mieli własne fabryki, produkcję żywności. Praktycznie zarządzali własnymi państwami. Teraz organizują zamach stanu w Chinach. Żeby zasiać chaos atakują dawny Związek Radziecki. Rosja ma wielką, wspólną granicę z Chinami. Rosja jest zaskoczona, mają wielką armię, ale rozproszoną. Te wyspy są małe, daleko od wybrzeża. Amerykanie mają duże siły w północnej Japonii. Mogą im pomóc. Ochronić ludność i odbić wyspę z rąk Chin. Tym sposobem amerykanie lądują na wyspie. Specnaz wie co robi. Być może ich spotkają, nie powiem. Chcieliśmy wybrać współczesny scenariusz. To wszystko może się stać choćby jutro. To jak film dokumentalny.

Chcecie zadowolić najbardziej hardkorowych fanów jedynki?
- Clive: Tak, sam jestem hardkorowym fanem. Przy premierze jedynki prowadziłem stronę fanowską, Urban66. Sami staliśmy się hardkorowcami. Duża część zespołu dawniej pisała mody do pierwszej części. 8 lat później to my tworzymy kontynuację. Ciągle przeglądamy fora, szukamy opinii ludzi.

A co jeśli hardkorowcy wybiorą Armed Assault 2?
- Clive: Wybiorą? Czyli kupią? Pewnie, czemu nie? Ludziom się często wydaje, że ekipy od ArmA i OFP umawiają się na parkingach na bijatyki. Wcale nie. Po zrobieniu Operation Flashpoint, Bohemia dalej rozwija stronę symulacyjną. Stworzyli coś o nazwie Virtual Battle Symulator. My w Operation Flashpoint chcemy zachować dziedzictwo symulacji, zachować to w sercu gry. Niech ludzie doświadczają działań wojennych. Jak to jest, kiedy kule przelatują Ci nad głową. Jak to jest tam być.

Tworzycie grę od dobrych kilku lat. Na co poświęcacie siły: jednostki, broń, otoczenia? Co wam tyle zajmuje?
- Clive: Technologia. Musieliśmy stworzyć technologię od zera. 5 lat temu Codemasters zaczęło pracę nad nowym silnikiem. 2 lata temu, zaczęliśmy tworzyć fragmenty kodu specjalnie pod Operation Flashpoint 2. Większy teren, bardziej zaawansowana AI, więcej efektów. Otoczenia napakowane są obiektami. System loadingów pozwala nam na większe zagęszczenie świata. Wszystko to tworzyliśmy od zera, mieliśmy dużo roboty.

Tworzycie strzelankę dla największych hardkorowców.
- Clive: Cóż, hardkorowcom na pewno się ten shooter spodoba. Ale gra jest trochę bardziej uniwersalna, pokazuje doświadczenie pola bitwy. To jego symulacja. Od 2003 roku codziennie widzimy wojnę w TV. Wrzucimy Cię tam, zobaczysz jak to jest. I poradzisz sobie, dzięki świetnej AI. Ci gracze, którzy nigdy w czymś takim nie uczestniczyli, nauczą się przez praktykę, nie przez tutoriale. Wkroczą do walki, zobaczą AI i będą ją naśladować.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:25, 22 Lis 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna » Operation Flashpoint: Dragon Rising Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin