Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nowe info!

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna » Operation Flashpoint: Dragon Rising Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nowe info!
Autor Wiadomość
|NAP| Kubicor
Komandor



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustroń

Post Nowe info!
- Twórcy aż trzy razy zmieniali wygląd umundurowania żołnierzy USA, aby gra cały czas pokazywała ich aktualną wersję używaną w rzeczywistym świecie.

- Każdy pojedynczy element ekwipunku jest zawsze widoczny na żołnierzu. Nic nie pojawia się z "nicości", jak miało to miejsce czasami w oryginalnym OFP.

- Wszystkie dokonane akcje mają wpływ na przyszłe misje. Np. zlikwidowanie w poprzedniej misji (rozgrywanej jako jednostka specjalna) chińskiej artylerii w małej wiosce o 4 nad ranem znacznie ułatwi przechodzenie następnej o 10 rano jako zwykły piechociarz.

- Oddalanie się od swojego celu nie spowoduje przegrania misji. Czasami to jedyne wyjście, aby bezpiecznie obejść wroga wybierając dłuższą trasę.

- Zabandażowanie poważniejszej rany nie oznacza powrotu do pełnego zdrowia. Gdy zostaniemy później jeszcze raz trafieni, krew będzie ubywała od tego poziomu, na którym zatrzymała się po opatrzeniu rany. Tak więc każde trafienie to krok bliżej do śmierci, oczywiście o ile dany strzał nie będzie od razu śmiertelny.

- AI reaguje na różne dźwięki. Odgłosy chodzenia czy nawet zwykły szelest trawy może przyciągnąć ich uwagę.

- Wybrany poziom trudności nie ma wpływu na inteligencję AI. Na każdym będzie zachowywało się tak samo, aby gracze początkujący doświadczyli nie mniej realizmu niż gracze zaawansowani. Zmiany będą dotyczyć jedynie ilości podpowiedzi i informacji wyświetlanych na ekranie.

- Widok z perspektywy trzeciej osoby będzie dostępny, ale tylko dla pojazdów. Podczas sterowania żołnierzem będziemy zdani tylko na oczy naszej postaci.

- Silnik pozwala na zwiększenie pola widzenia aż do 35 kilometrów. Został on także zaprojektowany, aby nie posiadał kosmicznych wymagań i mógł zostać odpalony nawet na średniej klasy komputerze. Jednak dopiero bardzo wydajny komputer pozwoli na pokazanie pełnego oblicza gry.

- Możliwe będzie kontrolowanie aż do 40 żołnierzy jednocześnie. Często oddalonych od siebie o całe mile.

- Mapa taktyczna została zaprojektowana w oparciu o rzeczywistą technologię Blue Force Tracking używaną przez US Army. Informacje zgłaszane przez twoich podkomendnych są widoczne na mapie. Mogą one jednak się przedawniać i stać się nieaktualne, dlatego czasami lepiej samemu potwierdzić cel, gdy jest on naprawdę ważny.

- Dokładna balistyka i fizyka lotu pocisków powoduje, że kule różnego kalibru wydają inne odgłosy, gdy przelatują tuż przy twoim uchu. Każdy kaliber ma także osobną zdolność penetracji.

- Pył wyniesiony w górę po np. ostrzale artyleryjskim nie tylko unosi się w powietrzu przez długi czas, ale także (gdy będzie wystarczająco gęsty) może spowodować zaburzenia oddechu, a nawet utratę przytomności, gdy opadnie na gracza.

- Kampania jest tak zaprojektowana, że jeżeli w którymś jej momencie będziesz miał trudność z przejściem dalej, będziesz mógł wejść w tryb kooperacji w grze wieloosobowej i razem z przyjaciółmi ukończyć wymagającą misję. Potem możesz znów wrócić do trybu pojedynczego gracza i przechodzić grę dalej.

- Tryb wieloosobowy pozwala na różne typy rozgrywki. Możesz wcielić się z przyjacielem w generałów obydwu stron konfliktu i rozkazywać swoim podkomendnym (sterowanym przez AI) siedząc bezpiecznie w swoich umocnieniach. Ale możesz też zebrać 32 (PC) lub 16 (360/PS3) graczy i zmierzyć się w prawdziwej bliskiej walce o śmierć i życie.

- Sterowanie, nawet na konsoli, jest bardzo dobrze przemyślane. Przyzwyczajenie się do niego zajmie średnio od 20 do 30 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:21, 21 Kwi 2009 Zobacz profil autora
|NAP| Kubicor
Komandor



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustroń

Post
- Gra pozwoli na dowodzenie czterema oddziałami, z których każdy będzie się jeszcze mógł składać z czterech drużyn. To właśnie pozwoli na kontrolowanie do 40 żołnierzy jednocześnie.

- Widoczny na żołnierzach ekwipunek nie ograniczy się tylko do broni, ale także pojedynczych granatów i magazynków. Dzięki temu będzie można stwierdzić na przykład, czym dysponuje wrogi żołnierz.

- W OFP: DR nie ma żadnych zaskryptowanych elementów AI - samo potrafi o siebie zadbać - więc nie da się przejść gry na zasadzie prób i błędów.

- Wspomniana wcześniej utrata krwi będzie miała wpływ na postać gracza. Ekran może czasami poczernieć lub zrobić się bardzo jasny jako przedstawianie zasłabnięć i bólu.

- Podobnie jak w oryginalnym OFP, im większy dystans dzieli gracza od na przykład eksplozji, tym dłużej trzeba będzie zaczekać na jej usłyszenie.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:47, 22 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna » Operation Flashpoint: Dragon Rising Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin