Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Garść pudziana informacji

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna » Operation Flashpoint: Dragon Rising Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Garść pudziana informacji
Autor Wiadomość
|NAP| Kubicor
Komandor



Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ustroń

Post Garść pudziana informacji
Ostatnim czasem pojawiło się mnóstwo informacji o postępach, a niektóre gazety opisały swoje 'wrażenia' po graniu w wersję Beta. Oto infomracje:
1. W grze, nie znajdziemy dziesiątek bezmózgich kawałków mięsa armatniego. Kilkuosobowe zespoły będą myśleć jak ludzie i potyczka mniej niż 10 żołnierzy może trwać nawet kilka minut z dużej odległości. Gra nie będzie wyglądać jak znane nam shootery, gdzie w 10 sekund kasujemy 15 ludzi, kurz opada i lecimy z odziałem lub bez rozwalać następną grupkę wrogów. Tutaj jeden żołnierz jest na wagę złota.
2. SI to szczyt znanych nam możliwości komputerów. Oto co może zrobić komputerowy przeciwnik/sojusznik, aby pokonać wroga:
- Będzie strzelać naokoło nas, aby umożliwić innym oskrzydlenie naszej pozycji.
- Będzie zrzucać na nas artylerię, aby zmusić nas do szukania lepszej osłony.
- A nawet będzie podchodzić pod nasze pozycje od strony słońca. Tak, SI w tej grze, wie nawet to, że patrząć pod słońce trudniej jest wypatrzyć wrogów.
Oczywiście my, żeby wybawić wrogów również będziemy mogli pogłówkować:
- Postrzelić wrogiego żołnierza w nogę, aby zmusić innych wrogów do opuszczenia kryjówek i udzieleniu pomocy rannemu.
- Podchodzić od krzaków, zagajników itp. żeby wróg nie mógł nas wypatrzeć.
Oczywiście to tylko proste przykłady. SI to tutaj kopia ludzkiego mózgu, 2 żołnierzy na wzgórzu może być dla nas wyzwaniem.
3. Wrogowie i sojusznicy widzą i słyszą jak ludzie. Mają swoje pole widzenia i słyszenia. Rozmaite przeszkody terenowe i dźwięki odpowiednio na te pola wpływają. Jak ty widzisz wroga, tak on widzi Ciebie.
4. Wrogowie i sojusznicy strzelają jak ludzie. Często i oni i my, będziemy strzelać bardziej w stronę wroga, niż w konkretny cel, przyciskając wroga do ziemi i umożliwiając kumplom oskrzydlenie. Nie ma tu już mowy o headshootach z kilometra w nocy i deszczu. SI to nie są super-snajperzy, którzy potrafią odstrzelić jaja komarowi. Niejeden magazynek pójdzie, żeby zabić jednego żołnierza. Strzelanie z biodra nie ma najdrobniejszego sensu. Zawsze trzeba korzystać z jakiejkolwiek formy celownika.
5. Wiemy, że pojawią się 4 strony konfliktu:
- Rosjanie
- USA ( A jakże )
- Chińczycy
- Japończycy
Nie wiadomo jaką rolę w grze odegrają Ci ostatni.
6. Każdy żołnierz, będzie mógł dokonywać drobnych napraw pojazdów, jak np. zmiana koła, albo drobnych wstawek medycznych, jak naprzykład bandaż. Jednak cięże uszkodzenia i rany będą mogły usuwać tylko wyspecjalizowane klasy żołnierzy.
7. Modyfikacja broni jest niemal nieograniczona, każdy będzie mógł sobie zmodyfikować karabin, tak jak będzie chciał. Nawet autorzy co chwila natrafiają na broń w konfiguracji, jakiej wcześniej nie widzieli.
8. Wyspa skira, w najdłuższym punkcie liczy aż 36 kilometrów. Jest tak wielka, że znajdziemy na niej ponad 1,5 miliona drzew!
9. Będzie można prosić o wsparcie artylerii i samolotów, które jednak nie będą dostępne dla gracza (jako kierowca).
10. W grze będą dwie kampanie: dla piechura i dla jednostek specjalnych. Obie oczywiście dla USA.
11. Serwis Eurogamer.net zamieścił nową, dość obszerną zapowiedź OFP2. Poniżej lista kilku najciekawszych i najważniejszych fragmentów:

"Jedna z naszych grup testujących przekonała się na własnej skórze, jak to działa. Postanowiła zaatakować nieprzyjaciela w stylu rambo, czyli strzelając gdzie się da, nie postępować według planu, taktyki, itp. Okazało się, że takie postępowanie nie znalazło zrozumienia u jego podkomendnych sterowanych przez AI. "*** tego ***!" krzyknął jeden z nich tuż przed ich wycofaniem i zostawieniem gracza na pastwę losu."

"Podczas, gdy zasiadaliśmy do przetestowania najnowszej kompilacji wersji PC, dowiedzieliśmy się jak wygląda sterowanie. Menu szybkich komend jest naprawdę świetne i pozwala na bardzo sprawne zarządzanie oddziałem w czasie walki. Dostępne opcje zmieniają się w zależności od tego, na co akurat patrzysz."

"Kolejną rzeczą, którą intensywnie rozwijaliśmy od czasów jedynki, jest multiplayer. "Naprawdę ważną cechą Flashpointa jest gra wieloosobowa, a w szczególności tryb kooperacji," zaznacza Lenton. "Twoja drużyna to ty i trzech innych gości. To chyba oczywiste, że powinniście współpracować. Naprawdę staram się, aby to była prawdziwa kooperacja - to właśnie podstawa w naszych planach. Każda misja kampanii jest możliwa do rozegrania w trybie multiplayer. Jeśli grasz w nią w trybie single, wtedy też jest to coop, tylko że z trzema graczami AI. Tak to właśnie wygląda, każda misja jest do tego przystosowana."
12. Codemasters zpowiada również dodatki, które zostaną wydane po premierze gry.Premiera gry, powtarzam wyznaczona jest na lato tego roku.

W zasadzie to chyba wszystko. Smile

Użyte źródła:
- Play 03.2009
- ofp.pl


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:36, 22 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.cod4nap.fora.pl Strona Główna » Operation Flashpoint: Dragon Rising Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin